Till bloggens startsida

Mina kläder på nytt vis '

I mitt förra rum hade jag bara en garderob, och jag förstår inte hur jag kunde klara mig på det! För nu har jag 3 garderober, och det är rätt trångt. Jag har ränsat ut och gjort mig av med lite kläder och så, men det känns fortfarande som att jag har lite för mycket. Vissa hatar att ränsa i garderober och så, men jag älskar't! Att få kika igenom vad man har och så. Och man tror alltid att man behöver mer saker än vad man egentligen gör. Jag trodde t ex att jag behövde leggings, men efter att ha fixat garderoberna så kom jag fram till att jag har över 20 st leggins, visserligen några som är fel färg och längt, men ändå.. Hm, jaja - det gör nog inte så mycket att jag och Sara har kläd-shopping förbud till 1 Mars. Har varken brist på kläder, eller tillräkligt med pengar. Jao, jag tog lite kort i mina nya garderober, check it out ;)


Garderob nr 1.
Överst har jag långärmade tröjor,
koftor, och lite så. Under har jag hängt
byxor och leggings. (och jag vet att det är
liite överdrivet att ha nästan 20 par jeans - men jag
skulle vilja säga som så att kläder
kan man aldirig få för mycket av!)
Sen under lite mys-tofflor och morgonrock.



Garderob nr 2.
Längst upp har jag lite väskor, och
när jag stog och la upp som så kom
jag även att tänka på att nästan hälften
av de är från utlandet. Haha '
Sen under hänger det lite tunikor och
så. Sen under det har jag litet skoställ
med några av mina "finskor", typ pumps
och sånt.



Garderob nr 3.
Denna garderob är typ bara fylld med
träningskläder och underkläder.
Även baslinnen och så.


Nu sitter jag och driker hemma mixat smothie, gotti - blandning av yoghurt, äppelmos, havrefrön, gojjebär och lite så.

Måste även hinna plugga lite ikväll också, men på något vis ska vi hinna bära ner sängen och soffan till mitt nya rum också. Men jag hinner ju plugga imorgon också. Provet är ju på fredag. Imorgon ska vi även åka långfärdsskriskor i skolan, haha och kameran blir med - det kan jag lova!

På tal om skolan och så, vi fick ut betyg för datakunskap i dag - och jag är besviken. Fick VG, satans - jag veet att jag skulle kunna haft ett MVG. Men jag faila på ett av provet så jaja. Man lär sig av sina misstag.

Efter skolan idag var jag på
stan en snabbis med
vaggavännen. Karolina ♥.
Vi skulle kolla på en skinnjacka
till henne. Jag köpte ingenting
(ett poäng till mig)!
Eller jo..jag köpte
födelsedagspressent till
bästa vännen som fyller
17 om några veckor :)


Apropå bilden; nu är det bara
3 veckor kvar till sprotlov.
Då blir det skidweekend
med Fintling! :D


Ojoj, långt inlägg blev det.
Men jag har typ inte bloggat på hela
dagen så det fanns en reason om man säger
så! Haha, puss och godnatt (ska inte sova
än men jag kmr inte skriva något mer ikväll
förmodligen)        ♣

Kommentarer
Postat av: Julialia

Naaaaaaajs :D Du kan få städa min garderob om du vill ;)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: