Till bloggens startsida

Marieberg "pinky"


Jag bara älskar dom! Köpte dom idag, men det var rea på dom - annars skulle jag inte ha råd!

Köpte även en halsduk...färgen kan ni säkert gissa själva.
Köpte små grejer till min nästa dansdräkt...färgen kan ni sägert gissa själva.
Köpte även ett par jeans, jag ville ha en storlek större, men hon som jobbade där sa att dom töjer sig - så det får vi verkligen hoppas! Haha '

För övrig kan jag bara säga att Elin och jag skämde ut oss ganska rejält idag, vi trodde Marieberg öppnade nio, så vi var där då, och vi gick in genom en liten dörr. Men när vi kommer in så är allt släkt och nerstängt. Haha, allt öppnar tydligen klockan 11, och vi kommer typ inte ut från Marieberg! Hahahahaaha pinsamt, inte så konstigt att vi var ensamna där.....

Nu på eftermiddagen-kvällen har jag varit uppe i Lindblads nya lägenhet, Johana och Frippe kom också under kvällen. Blev lite käk och kaffe och mys, filmkik sedan vi var små och så.

Bloggar med imorgn, btw - skola då. Suck!

Kommentarer
Postat av: Louise

Superfina! :o) Du kommer bli så söt i backen!

Postat av: Viktoria

vilken tur, jag trodde du skulle döda mig eftersom att de e intersport... haha :P <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: