Till bloggens startsida

Lördagmorgonens tankar '


Idag tog Louise tåget "hem" till Uppsala igen, och så
tog hon med sig sin adidaströja. *snyft*
Men jag ska köpa en sån till sommaren, skitfint
till ett par beiga chinos (fast det får jag också köpa
i så fall eftersom att jag inte har några, ehehe)

Kom hem från stjärnhusen där jag sov inatt för någon timma
sen, och nu på morgonen har jag inte gjort så mkt, ska sätta
igång och plugga lite nu - suck det är ju lördag '

Senare på dagen kommer min lilla favoritunge Sandra hit,
vi ska chilla och ta det lungt ikväll, senare ikväll beger vi
oss nog hem till hemme i Sörby och sover där!

Just nu håller pappa på och lägger mitt golv nere i mitt
nya rum i källaren, så sen nu i veckan kan jag faktiskt börja
flytta ner där. Niiice,  yeah!

Trust me

Kommentarer
Postat av: Sara

svar:

Ja, det fick bli den för 700 ;) <3

Postat av: Emma Björndahl

jävlar vad snygg den tröjan var, give me hunny bunny :D<3

Postat av: Karinkarin

woo, va kul att du får flytta in snart!! :D så kan vi hänga där nere sen ist, och inte bara hos mej varje gång för ja hoppas att du kmr tillåta mej att va hos dej sen iaf! hahaha ;) <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: