Till bloggens startsida

Lördag morgon

God morgon! Vilken härlig morgon...not!

Jaja, nu sitter jag och målar naglarna, fransk manikyr blir det..igen. Snart blir det frukost sen åka iväg till sömmerskan med dansflickorna. Nu är dräkterna snaart klara. Weei ' Så småning om ska det börjas sys på min disco-singel dräkt också, men känns lite ovärt - för tänk om jag inte får prick på nästa tävling ' Men jag vill inget helldre!

Men nästa år tjejer, då tycker jag vi drar till England igen och fyller upp prishyllan lite mer..På bilderna, min resväska innan vi åkte - packad med massa sverigekläder osv. På den andra bilden, priserna som jag kom hem med efter en helg. Åååh, saknar England grymt mycket! <3


Finns det något bättre än lördagsmornar, när det ligger färska frallor i brevlådan? Tveksamt, frukost nu. Puss hej..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, sakna England ! <3

Postat av: Therese

varför i hela världen har du frallorna i brevlådan? :O haha!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: