Till bloggens startsida

Ingen kamera, ingen blogg..

Nu har jag faktiskt målat naglarna, de blev en mörk rödbrun färg. Ett nagellack som jag fått låna av min syster faktiskt. Har ingen kamera för den har mamma lånat med sig på en fest som hon är på just nu. Och jag känner mig helt låst utan kamere, får googla fram bilder om jag ska sätta in på bloggen, t.ex på sharon-frukten i tidigare inlägg.

Ikväll återstår bara att städa lite till, sen duscha, sen sova. Bloggar nog inget mer ikväll. Fast så brukar jag ju säga och sen efter det kommer yttelrligare ett/några inlägg. Men men. Jag har inte riktigt lika många bevakare som igår, men nästan, ooch kvällen är inte slut än.

Såg att detta var mitt åttånde inlägg för idag så jag känner nästan lite tabu för att blogga mer idag, så natti natti ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

sv: mm, tack! :)

Postat av: emeliecarin

Svar: Tack så hemskt mycket! :D

Postat av: Natalie

Tack så jättemycket :) Jag vet inte ens hur man fr in bilder längre på datorn... =/ Nytt program och allt... Det blir så himla tråkiga inlägg då... Buhu... Hehe

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: