Till bloggens startsida

Dazzling diamonds



Tror att det från början var tänkt som en nyårsring, men men..bättre sent än aldrig. Jag såg den för första gången i en tidning för någon vecka sedan hemma hos Sandra. Som ni även ser har jag blivit galet kär i att använda photoshop, men jag gör det på ett väldigt enkelt sätt, gör inget komplicerat (eftersom att jag inte kan så mycket i photoshop)

Prova även att klicka på bilden, så får ni se vad som händer då..tingeling '

På tal om diamanter och bling bling..måste lämna in min trasiga klocka någon dag denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Cristin

BESÖK MIN BLOGG OCH PRENUMERERA PÅ BLOGLOVIN.COM . SEXIGASTE BIKINI OCH SNYGGASTE VÄSKOR FRÅN MISCHA BARTON! DU GÖR DIG SJÄLV EN TJÄNST.

ccristin.blogg.se

Postat av: Elin

haha varför haru satt din bloggadress över hela bilden ? :P

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: