Till bloggens startsida

Argggggg'

Godmorgon, jag har sovit lite drygt en timma inatt. Så jag är inte så pigg och glad just nu, åkte till skolan halft sminkad och bad hair day. Ibland ångrar man att man inte köpte mössan i Uppsala, de såg ut som sveamössor men istället för att det stog "svea" på dom så stog det "bad hair day". Men jag köpte den inte, eftersom att jag redan har en sveamössa som jag aldrig använder.

Tog bussen 07.22, kom till skolan strax innan åtta då vi skulle ha börjat. Men läraren var sjuk, så nu sitter jag i bibblan, inställt lektion. Argggg! Suck, jag hade ju kunnat sova en timma till :(

Sen blir det idrott, sen engelska, bild och matte. Sen hem och plugga ännu mer.............sdiaweu gtghvsduigekf

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa, men det är klart att det är sk´önare med håltimma än trist Samhällskunskap ;)

Postat av: Sandra

Svar: Tack ska du ha, detsamma med :)

Postat av: Mary

Tack så mycket :) Jag gillar din header :)

Postat av: jessica

sv: tack så mycket :)

Postat av: Josefine

sv: tacktack :) är inte många tjejkompisar som brukar tycka att jag har skön stil, dom tycker jag lyssnar på "neger-jojk" haha :) men jag älskar rnb hiphop osv, är typ det enda jag lyssnar på, också gillar jag baggy jeans och stora tröjor :)

Postat av: sandra

sv: haha ja, kaffe är en favorit :D

du hade en väldans fin design du också!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: