Till bloggens startsida

Adolfsbergsbussarna

Jag slutade tidigt idag, så typ tio i 2 gick jag från skolan. Bussen skulle gå prick, men den kom aldrig!? Nästa buss efter det skulle gå 14.20 så jag stog kvar och väntade på den...men den kom 14.37 - Kallt som satan var det!

Nu blir det lite pluggning, sen träning:
17.00 - Träning med gruppen. (göra klart dansen)
18.00 - Fri teknik. (vig och styrka träning)
19.00 - Coachad träning med Anna. (inför tävling)

Sen blir det hem, plugga lite mer förmodligen, oooch sedan....(fick låna addes cs skiva så ska pröva att installera det) hehe. Men nu plugg före som sagt. Chingeling '


Ojoj, hur glömde jag ta med det viktigaste av dagen? Sandra frågade mig idag om jag vill följa med henne, hennes mamma och hennes kille på en restresa någon gång nu i vår. Ihiii, glad vickan här! :D Men vi får se, jag var ju precis i England, och jag ska till Spanien om några veckor, de blir mycket pengar å så..men vi får se!
   
  
Saknar det varenda dag! <3

Kommentarer
Postat av: hannaaa

åhnej vrf haru bytt design!" den andra var så grymt snygg!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: