Till bloggens startsida

Torsdag!

Började med att jag missade 11:an så jag fick ta bondebussen in till samhällskunskapsprovet! Som gick helt okej.. Sen var det idrott, vi hade trampett idag - skitkul! Jag och Sara provade även på salto (bakåtvolt) Najs! Jag körde även barani (volt med halvskruv), nästa lektion blir det helskruv. Sen snabb lunch, sen massa andra lektioner.

..och nu är jag hemma. Trött och hungrig. Men jag ska städa mitt rum lite nu, sen käka, sen dra iväg på träning. Först två danspass och sen 1 aerobicspass. Funderar på att sedan gå hem, men de är nog lite för kallt för det, kvällspromenaderna får vänta ett tag till!

Imorgon är det fredag - yeey! Vi har ingenting tills imårrn, så nu äre slut på plugg. Skönt!  Vad ska ni göra på sportlovet? Jag ska göra lite allt möjligt, men the big thing is Gesunda med Karro :D Igår bokades tågbiljetterna, vi åker nästa onsdag - tagga!

♣ Hoppas även på att snön håller kvar sig ett tag till, jag tycker det är grymt mysigt!

See you later '


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: