Till bloggens startsida

Tisdag


Ljusa trashade dieseljeans, rosa linne, vit t-shirt med
svart/rosa detaljer.

Idag börjar vi 8, suck ' verkligen! Men vi slutar tidigt, så dan går
ganska fort. Efter skolan ska jag till skillnad från igår föröska ta en
snabb buss hem, sedan plugga. Ikväll är det träning, men
idag är det bara 2 pass. Skönt! Jag börjar bli rätt less på
träningarna nu. Tyvärr. Jag vet inte varför. Dans är hur kul som helst.
Men man tröttnar lätt när man är på samma ställe över 10 timmar
i veckan. Men kämpa kämpa, snart är det tävling!

Nu måste jag äta frulle, sen skynda mig och göra mig ordning. Men vi
hörs ju sen, jag ska försöka låta bli att blogga när jag kommer
hem från skolan faktiskt. Oftast lyckas jag inte - men men, i'll try.
Så nu säger jag såhär: Vi hörs ikväll vid 9 när mina träningar är slut!


Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Ems

höhöh, det är grymt snyggt!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: