Till bloggens startsida

"Ska den vara så här låg?"

Är hemma hos Sara, eller i hennes släktings lägenhet är det ju egentligen...men whatever '

Hahahaha, asså äre vi som är blondies eller. I alla fall Sara i nuläget. Hahaha klockan är snart elva och vi har duschat och Sara kom precis på att hon skulle stryka sina kläder. Jag kommer i chock! (jag har aldrig strykt ett plagg i hela mitt liv). Men Sara har strykigt ganska mycket förklarar hon. Hon tar fram strukbrädan. Fäller upp den (tror hon) Än så länge var den uppfälld så den var 20 cm hög. Haha, "Ska den vara så här låg?" Frågar Sara. "Neej sara, hahha" Hahaha, ja går fram med min "jag kan, höhö - min" och fäller upp strykbrädan. Och jag har aldrig ens strykigt. Eller jo förresten, på syslöjden någon gång i sexan! Hehe... Fick bara upp i huvudet Sara som flyttat hemifrån och inte kan någonting hahahahaha. Ojojoj!

Men sen back to real life - vi är bara 16 år. Så vi har faktiskt pluggat lite nu ikväll, kollat på top modell och ätit rostebröd! :D Helt chill kväll efter två träningar.  Gruppträningen var bra - som vanligt. Vi filmade även idag. Lägger upp filmen någon dag i veckan!  Sen var det hiphop, det var en grymt najsig träning! Roligaste på länge :D Det är skönt att variera från discodans ibland faktiskt! 

Nu ska vi diska och sova, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Ange

tack ! ja men visst är det :D

Postat av: Elin

smarta ni är ^^

själv håller jag jämnt på att bränna upp strykbräda när jag strycker hemma för att jag alltid ställer ned stryckjärnet med det varma nedåt! :P haha



men du , vill du köpa nr 12 eller? för det är 2 andra som vill köpa dom också men om du inte vill så får dom göra det, du står först i kö :P hahah <3

Postat av: Sara

HAHAHAH, ja, ibland är man inte så bra som man kanske tror ;D hahahaha ! <33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: