Till bloggens startsida

Sista träningen inför tävlingen!

Finns inte så mkt att säga om dagens träning,
tränades både grupp, singer och par med Bella.
Japp - vi ska prova att dansa par tillsamans faktiskt
denna tävling. Så får vi se hur det går!

Det blir även första tävling med nya dräkterna, och med
Johanna i gruppen. Det kommer bli great!

Köpte även KSD tröjan idag, så imorgon blir det
mysis dag i skolan.

Btw, vet inte ens om jag hinner hem imorgon mellan
skolan och Håkan. Jag vet liksom inte hur långt
festkommité mötet blir, enlig Mira så kanske det
är i typ 3 timmar. Shiit, panik! Men jaja, det löser sig,
jag får väl ha med mig ombyte till skolan '

Ikväll återstår bara att sola solarium, duscha och smörja
in sig en gång till med brun utan sol! Jag har nu suttit
och kollat på Linda Rosings dejtingprogram och käkat
lite vitlök-taco mat. Mys ' all by my self :( Men men..
Jag kanske också borde göra ett litet dejtingprogram
som Linda? Hahaha, nej ush ! Hahahaha

Vi hörs imorgon, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Emma Björndahl

sv: Det blir så eftersom jag fyller 17 i år :s haha <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: