Till bloggens startsida

Sista dagen i skolan

Mitt hummör har verkligen pendlat från upp och ner idag. I mårse var jag på jättedåligt hummör, trött och ush. Sen blev det idrott, de va kul! Sen efter det hade vi lunch, och den var äklig och o-ätbar så då gick hummöret ner igen. Sen lite lektioner till, sen kom mamma och hämtade mig efter skolan. Vi var och handlade lite matsäck och veckotidningar till mig tills imorgon - så nu är jag på bra hummör igen! ♣

Halv sju ikväll är det träning. Så jag ska försöka ta det lite lugnt innan eftersom att vi åker till Trysil inatt så det blir ingen riktigt sömn för min del.

Bloggar mer sen, nu ska jag kolla på top model på kanal 3 - ciao !

Kommentarer
Postat av: hanna

Vad mysigt att åka till trysil:)

puss

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: