Till bloggens startsida

Onsdag

Nu är jag hemma igen! Ska plugga en hel del idag, ingen träning idag för en gångs skull. Skönt! Men innan jag börjar plugga så måste jag mixa och trixa med träningsfilmen vi spelade upp med experience igår på träningen. Publicerar filmen sen.

Idag gick jag med i festkommitén
på skolan förresten. Grymt kul!
Det var jag tillsammans med 5
superhärliga människor.
Ujuj, vi kommer ordna grymaste
och roligaste festerna för rudbeck.
Men jag får inte avslöja något så.....

Dagens outfit (har ingen bild):
- Grått linne, ASOS.
- Svart lång kofta, Gina tricot.
- Bruna slink-byxor, Cubus.

Och imorse när jag vaknade i Saras lägenhet hade ingen av os någon borste, hehe - så de var en bad hair day idag som vi inte ska tala om! Haha.

Ska även försöka göra någonting åt mina naglar idag, har tagit bort nagellack så de är hemskt fula nu. Och vissa har gått av nu också! Damn it! Så jag ska nog klippa av alla nu och ha korta ett tag. Men jag är sugen på att göra gelénaglar, mamma har sånt hemma - ska se om hon hinner fixa någon dag i veckan.

Har ni haft en bra dag?


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: