Till bloggens startsida

Norge ' Trysil bilder!

Jag skrev ju för två timmar sen i ett inlägg att jag skulle sova.
Men jag kunde inte låta bli att lägga upp bilderna!


Samling vid bussen 04.30 på morgonen. Hua, lite jobbigt var det faktiskt.
Men vi chillade på bussen i alla fall; lyssna på musik och såå..

Och så bilde på Julia, som egentligen är värdelös tagen
(karin fotograf haha), men Karin tyckte den var härlig för man
ser den riktiga glädjen på hennes läppar.
Och jao, sant faktiskt! På bilden alltså, Julia!

Desto närmare Norge vi kom, desto mer taggade blev vi!
På bilden, jag och Nils in the back '


Väl framme, vi hittade en tunnel med rullband i mellan
parkeringen och backen - så man slapp att gå.
På bilden, Adde Joh!

Julia, Karin och Nils!


Nils, jag och Karin!

Värmestugan, påklädda och klara!


Första åket, sittliften - flickorna

Pinky tinky jag '


Vi hitta en asskön sitt-lift med väggar och tak!
På bilden; Karin, Nils och Julia.

och jag och Adde

Efter varje åk blev man fulare och fulare, håret lockade sig och
sminket försvann. Men vem bryr sig? Vi åkte dit för att ha kul - men ni kan ju
ignorera mitt ansikte lite haha!


Varm choklad dags! Adde.

Å så jag '

Å så Karin '


Efter fikat tog vi ankarliften upp för första (och i o för sig sista)
gången på hela dagen. Det var jättebra liftsystem i Trysil.
Massa olika sittliftar.- Men jag delade då lift med den
ända snowboard åkaren i vårat lilla team.

Haha, jag, Karin och Adde!


Dags för ett sista åk, men tjejerna orkade inte med det - så jag drog
upp en sista gång med grabbsen i sittliften. Höhö ^^ Och jag vann!
Jag kom först ner! :D Jag vet att man inte ska ha sista åk och sånt,
men det är ju alltid det åket som är roligast!


Sen blev det byta från pjäxor till skor - finns det något skönare?
Nej!
Sen gå till bussen för en 5 timmars resa hem '
Lägg märke till hur kort jag är! Fast de kan ju bero på att
det bilden överdrivs också eftersom att Nils är lång.

Addiz och Nille !

Haha, glada och nöjda med dagen! Time to go home .-


Tror inte jag orkar förklara så mycket mer om dagen, tycker bilderna talade ganska bra för sig själva.
Det var i alla fall en toppendag! Hahaha - nästa år kommer vi igen!

Kommentarer
Postat av: karro

älskar dina skidglasögon,+ vill ha sportlov nu!!!!

Postat av: Julialia

för häärlig dag! tagga nästa år, haha ;D <3

Postat av: susse

sv: tack så jätte mycket.. :D

Postat av: Liivan

Haha vad härliga bilder! :D <3

Postat av: Alice Lövgren

Andreas Berg från Östavall ( VÄSTERNORRLAND ) tycker du är snygg som satan! ;D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: