Till bloggens startsida

Mina gamla frisyrer!

Hur långt hår som helst, naturligt blont.


Peruk! Som jag köpte när jag var 7 år
i stockholm för 400kr, stupid kid!


12 år, tuppereat!


Alltså det måste ju vara ett skämt! Hahaha


Min naturliga hårfärg efter att ha varit ute en hel sommar! 11 år.


Hade ofta uppsatt tofs/fläta och diadem.
Hade även färgat mörkt underhår.


Å så tandställningen haha. På den tiden hade jag
inget uppklippt. Bara några hårstrån till lugg.


Klipte lite uppklippt men skitful färg, och var fan hade plattången tagit vägen??


Hade ganska mycket uppsatt, och färgen fortfarande asful!


Vofflade håret ibland. Med Sveriges sämsta voffeltång..


Började locka håret ibland.


Ush, hahahaha.. Fyy vad fjortis! Hahaha.


Lite mer uppklippt, och medaplattat hår inför frimis.


Blonderat håret.


Klippte JÄTTEUPPKLIPPT...


...och såg verkligen ut som en kille ! :S



Blonderade det så jag såg ut som Sune sommar, ahaha!


Skönaste frisyren någonsin!


Håret växte ut igen!


Klippte lugg! 


Skaffade löshår.


Luggen växte ut '


Slutade amvända löshåret!


FRÅGAN ÄR NU, VAD SKA JAG GÖRA MED MITT HÅR NU?

Kommentarer
Postat av: Julialia

awww haha :D vad söt du var som liten! jag såg ut som en vit köttbulle :(



snagga ffs vickan!! haha <3

Postat av: Sandra

Testa färga håret kanske ? Du har provat alla mjliga frisyrer, men jag tror du skulle passat väldigt bra i brunt hår. Du är super söt som blond också, tro inget annat.

Men en ny ärg kanske skulle vara kul ?

Kram

Postat av: Rosalinda

söta bilder. du borde fixa lugg igen. det var jättegulligt (=

Postat av: Sara

du kan ju köra på sunes sommar igen va ;D HAHAHA ! <3

Postat av: karin

NEJ! svik inte the blondie gang nu hahaha ;O du passar jättebra i blont, men ja kan ju inte hindra dej... dickk hahaha. ja tycker att ditt hår på bilden med "skönaste frisyren" va fint! men alla va fina! fast mest igelkotten... hahahahhaa<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: