Till bloggens startsida

Luft tack!

Hejsan hoppsan bloggen!
Jag kom just på att jag inte varit ute på hela helgen. Det kanske därför jag känner mig så trött och yr? Ush, jag och Emma har suttit och designat bloggar hela helgen känns det som '  Jaja, var iväg på två träningspass ikväll - jag var trött innan första passet, var ännu mer trött efter första passet, men sen efter andra passet kände jag mig ändå pigg igen. Det är nog för att dansa Anna Wretlings avancerade discodans är så grymt kul! Hm, så är det.

Nu kom jag i alla fall hem från träningarna, ska skriva klart svenskauppsatsen tills imorgon också. Men Julia ringde nyss så hon kommer förbi en snabbis nu på söndagkvällen, tjej talking kan ju alltid behövas, rihgt? :)

Jag har även varit inne och skrivit lite på experience bloggen, kolla gärna!

Puss ♥

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: