Till bloggens startsida

Lördagkväll


Det var en toppenskön kväll med Karin. Började med lite OC, sen köttfärspaj, sen melodifestivalen, sen lite OC igen. Sen på natten innan Karin begav sig hemmåt blev det en liten promenad.

Btw, jag var inte död igår - jag hade inget internett bara '

Just det, jag skulle ju utvärdera melodifestivalen:
- Nina Söderquick - Ful klädsel för hennes ålder, hon var för gammal. Men bakgrundsdansarna hade bra effekter. Själva låten var bara jobbig, huvudvärksframkallande.
- Jonathan Fagerlund - Söt, för söt för att vara hetro, haha! En låt som var jättelik en annan låt som jag tror är av Wastlife, inte en bra stämpel. Sorry grabben..
- Shirley Clamp - En kvinna med klart bra röst! Men allt är likadant varje år, sminkningen, frisyren, klädstilen. Och låten var grymt lik "empty room", nästan precis samma accord. Hitta något nytt! 
- Scotts - Vad ska man säga? Torra! Avdankade siljalineband. 
- Emilia - Tjejen som sköng "i'm a big big girl in a big big worl", nya låten var jättesöt tyckte jag. Det var bra att hon kom vidare! Däremot tycker jag att hon får hitta en lite finare tröja tills nästa gång. 
-  Alcazar - Egentligen hatar jag Alcazar, men låten var en bra låt till melodifestivalen! Men det är bra att dom inte har Magnus Karlsson med längre, för han drar ner på allt..
Programledaren för melodifestivalen byter klänning mellan varje låt, kul grej. Men nu kommer hon in med nunnakläder. Varför? Haha
- Caroline af Ugglas - Tyvärr såg man inte hennes tatuering på armen. Men man hörde rösten, den är jättehärlig tycker jag. Men nej...hon passar inte i melodifestivalen.  Meen, en sak som jag tänkte på - hon hade fixat sin glugg!
- Marie Serneholt - Lät som en ukrajnalåt. Typ de som brukar vinna melodifestivalen. Inte bra..  

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla förutom jag kollade på melodifestivalen igår. =(

Postat av: karro

måste komma hem till dig o checka ditt nya rum :D

Postat av: ELLINORAK

jarå, testade ju en gång igår så "efter första borstningen" synd de ingen skillnad tkr jag :p

Postat av: karin

yaay, mysig kväll igår :) visst va de najs att tracka på alla i melodifestivalen, men oc va ju lugnt bäst iaf!<33

Postat av: Sniper

Jag är ytterst intresserad. Hoppas att du fortsätter att publicera dina åsikter om denna fantastiska musik-tävling.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: