Till bloggens startsida

Lördag

Jag gick upp vid 9 och åt frukost, eftersom att de stog på bordet då. Men sen gick jag och la mig igen. Sen vid 11 kom pappa ner till mitt rum och började skruva och måla, och byggarbetslampor funkar inte så bra när man försöker sova. Haha, så då gick jag upp. Packade upp väskorna från igår och lite så.

Nu ska jag plugga massor, ska översätta en text på spanska, träna inför samhällskunskapsprovet och engelskan. Suuck!

Ikväll kommer i alla fall Karin och kollar på OC och melodifestivalen. Vi ska äta köttfärspaj, sen vindruvor, morötter, gurka och dipp. (vi är inte sugna på godis efter gårdagen) Haha!

Btw, idag när jag vaknade hade jag SJUKT ont i nacken! Kunde knappt hålla huvudet uppe! Men det kan jag ju såklart, men fyy *** vad ont jag har! Men jag har ingen träningsverk faktiskt, även fast vi åkte non stop igår utan lunch!

Imorgon är det träning, lite orolig över hur det ska gå med nacken - mycket av våran nya dans har med huvudet att göra. Men det kanske blir bättre när man är varm. Jaja, nu ska jag plugga som sagt. Bjuder på en bild på Emma och mig eftersom att jag la upp den på våran dansblogg också. www.gruppenexperience.blogg.se


Vi hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

Aa, Americas best dancecrew, skitbra äre! :D

Postat av: Emma Björndahl

jag älskar dig :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: