Till bloggens startsida

Konserten

Klockan 3 var festkommité mötet klart, hur kul som helst!
Medhanne, en grymt bra kille från Satin var hos oss och
hjälpte oss. Tusen tack!


Sen ta bussen hem till Sandra för att göra sig lite
iordning, och sen ta bussen tillbaka till stan.
Det blev mat på pichures med Alexz, Linnéa och
Sandra, sen stå och köa in till Håkan Hellström i
en timma, sen när vi väl kommit in så fick vi vänta
i drygt en timma till. Men de var det värt!
Det var en grymt bra konsert! Även för mig som
inte lyssnar så mycket på Håkan.

Jag hade bara med mig ett minneskort till
kameren, ett 2G kort. Men eftersom att jag filmade
ganska mycket så blev minneskortet slut i slutet av
konserten, och när han skulle spela en gammal goding
så ville jag verkligen filma! Så då skulle jag ta bort en
utan filmerna i början, men jag råkar trycka på "radera alla"
istället, så typ 75% av film och bilder är borta. S
Riiiktigt surt!!!!! Men men, är man klantig så är man..
Några bilder och filmer från slutet är ju kvar i alla fall,
men alla bilder från innan är borta! Suck '







Sen kom jag hem, och jag har typ inte sovit ett
skit i natt. Det gick inte, jag har bara legat och kolla
på klockan. 01.56, 02.37, 03.26, 04.12, 05.50
Men nu klockan 7 är jag uppe! Tävling idag,
men jag är grymt trött från igår kväll, men men..
Taggad ändå!

Ikväll kommer lill-skiten hit också och myser,
en chill kväll är precis vad jag behöver!

Hörs senare, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Cristin

Riktigt fin blogg du har! :)

Ska vi prenumerera på varandra på bloglovin? Om du vill det kan du lämna en kommentar hos mig och säga att du lagt till mig så lägger jag till dig direkt när jag ser kommentaren.

Ha det super!

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: