Till bloggens startsida

Designen

Tog grunden från designen från min gammla bloggdesign, och ändrade på bilden till höger.

Förut hade jag denna bild som ni ser nedanför, ni kanske minns? Btw, när jag kollar på gamla bilder från när jag hade lugg så tycker jag att de ser så fint ut. Men det är jobbigt att ha lugg ändå, men jag vet inte. Tycker ni att jag ska klippa lugg igen? Jag trivs ju egentligen inte med lugg, men men..


Nu blev det en bild med en bild på mig när jag var i trysil som grundbild, över den sitter tre bilder på mig och mina vänner.

Den längst upp är på Sandra, tagen på våran balkong på hotellet i Cypern.
Andra bilden är tagen hemma hos mig vid poolen, i sommras när tjejerna från dansen var här.
Bilden längst ner är på mig och Karin, tagen på nyårsafton.

Det är bilder som i alla fall jag blir glad av. Men jag kommer ändra bilden ganska ofta så det blir uppdaterat, alltid kul med nytt och fresht, right?


Kommentarer
Postat av: Therese Strömberg

nedu flicka lilla, devote är bättre hittils =)

Postat av: Therese Strömberg

och det va inte blogg.se adressen som skulle stå i kommentaren :P haha

Postat av: Kristin

jag mins när du hade den designen. den bilden på dig är riktigt söt. men den du har nu är också fin, jag älskar dina googles (L)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: