Till bloggens startsida

Bussjävlar!

Haha, när det gäller jag och bussar så har jag ju inte så speciellt mkt tur. Slutade skolan fem i 2, missar 11:an preciiis, skyndar mig till 31:an men missar den också, preciiiis så då chillas det några minuter på stan. Sen så kommer 31:an igen. Wow tänker jag, och går på. Faan - det var expressbussen som går direkt till marieberg via motorvägen utan stopp! Hm.... Men nu är jag äntligen hemma '

Btw, orkar inte lägga upp dagens outfit och så idag. Men jag har ju lovat att lägga upp "mina gammla frisyrer" bilder också. Haha! Kommer senare ;)

Om en timma drar jag sedan väg på träning. Först gruppträning i en och en halv timma, sen fri teknik med mrs bimbo i en timma, haha, sen anna wretlings coachade. Trippel-pass-måndag, uhuu, min nacke kommer vara ännu mer död sen!

Kommentarer
Postat av: Julialia

hahaha fuck bussarna :d

men vi hann in på korthuset... (y)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: