Till bloggens startsida

And time's running out as often it does



För flera år sen så söte jag på "James Blunt", jag gick i sexan, och på den tiden lyssnade jag mycket på honom. Jag fick då upp en typ hemmainspelning av honom som inte kommit ut. Jag älskade låten! Men den kom aldrig ut på skiva eller på något av hans album. Men sen ett par år efter kom den ut, fast inte i samma verision - jag tycker den nya var sämre. Men alltså det var flera år sen den kom ut, men ovan har ni den. Jag ska försöka hitta min gammla verision, och sedan skaffa mig ett youtube-konto så jag kan lägga ut den! Men så länge får ni lyssna på den nya "dåliga" verisionen. Många kanske har hört den förut, för även fast den inte är så känd så har den funnits i ett par år.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härlig blogg =)

Spana gärna in min och lämna en kommentar.

Postat av: Jenna

Sv: Det har dom absolut! :)

Postat av: Tina

sv; Jag håller med, hon är jätteduktig!

Postat av: Makrill

Ball blogg! =)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: