Till bloggens startsida

(8) I am here for you if you'd only care

Hela eftermiddagen kvällen (när jag varit hemma) har jag lyssnat på James Blunt gamla låtar. Åh, han är ju så mysig!
Ikväll har jag även varit på några timmars träning  ♥  JAG ÄLSKAR DANS! Våran grupp kommer va så jävla bra den 28 februari (om vi ska vara med då) Wohooo :D Och på söndag ska vi ha privatlektion i gruppdisco med Anna Wretling, då kommer det bli ännu bättre!

Nu ska jag lyssna på ännu mer James Blunt och fortsätta packa upp flyttkartonger och ränsa vad jag ska ha kvar och vad som ska slängas. Skriver lite innan jag sover sen också ;)  Ska försöka hitta någon bild att lägga upp då också. Min blogg har varit tråkig nu ett par inlägg utan inlägg. Men de kmr, ciao !

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: