Till bloggens startsida

Underbara dagar i Uppsala & Stockholm

Kameran var med, men det togs tyvärr inte en enda bild! Jag är ledsen..

Jag åkte dit i söndagsmårse, men tåget var en timma försenat. Det var inte så kul att stå ute i Sveriges väder då. Hur som helst, jag kom fram till Uppsala någon gång efter lunch. Det blev lite shopping med Louise i Uppsala. För min del blev det en svart klänning från Holmlunds (min absoluta favoritaffär) som bara finns i Uppsala! Där hittade jag även en svart tunika, med leopardspets - skitsöt!
På kvällen var det fritidsgård hemma hos Louise & Artin. Några av deras kompisar var där, en del spelade xbox, en del lagade mat, en del satt vid datorn, en del kollade på film.

Dagen därpå blev det Stockholm men Louise & hennes kompis! De första timmarna spenderades på Åhléns. Det är ju sådan grym skillnad på Åhléns i Stockholm & Åhléns i Örebro. I Stockholm är det ju som små märkesaffärer i hela varuhuset, hur bra som helst! Jag hittade en rosa Gant tröja på rean som jag velat ha jättelänge, men det blev tyvärr inget köp för den fanns bara i för stor storlek. Satans..
Jag tänker inte ta kort på allt som jag köpte, men det blev bl.a 2 sängkläder sett, nyårsklänning, kofta, vinterskor & ett par G-star jeans. En riktigt bra dag i huvudstaden som resulterade i ont i fötterna!

När vi kom hem från Stockholm blev det sushi & film med några uppsala-bor. Men Lousie & jag somnade efter halva filmen, trots att filmen verkade superbra!

Igår tog Louise & jag sovmorgon (för första gången för min del på flera veckor!!), sen gick vi lite på stan i Uppsala innan jag åkte hem till Örebro igen. Nästan framme så frös tågets växel fast, så jag fick turen att bli en timma försenad igen!

Hur som helst, en superhärlig & mysig helg! ♥


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: