Till bloggens startsida

Tänd ett ljus & låt det brinna


Idag måste jag verkligen låta mitt ljus brinna, som ni ser så ligger jag lite efter. Det där jävla ljuset blir ju bara tjockare & tjockare längre ner så jag hinner inte med.. jag är ju knappt hemma nu för tiden.

Hur som helst, imårse ringde jag till vårdcentralen om mina handleder. Just nu har jag så mycket problem med dom så jag orkar inte mer. Så jag hade tur & fick en tid redan idag klockan två. Ska väl även fråga om min äckliga knöl som jag fått på ovansidan av handleden.

Innan det ska jag julstäda min våning, mitt rum, duschen, toaletten och så.. Sen ska jag även klä granen. Tyvärr så tycker jag inte det är lika mysigt & roligt som jag tyckte för några år sedan, men det hör ändå julen till!

Men först, coffee med mumi.

Puss!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: