Till bloggens startsida

Julafton


Julaftonen började hemma hos farmor & farfar där vi firade med släkten på pappas sida. Jag fick massa fina kläder, smycken & hårsaker från Gina tricot. Jag fick även min kära "cover all" från Make up store. Tack!


Jessica med sin jättegulliga klänning som hon fick av Evert. Av oss fick hon ett skrik-rosa nagellack, ny matstol (?) till hennes docka & lite annat smått & gott.


Till farmor & farfar hade jag köpt en silver-kandelabel från Guldfynd.


Till Christoffer hade vi köpt en Knokk klocka från Levis. Asball! Andreas fick en t-shirt som Louise köpt i Uppsala.


När vi kom hem kollade vi på Kalle Anka, sen så ringde mormor & morfar upp oss videosamtal på msn från andra sidan jordklotet. Riktigt kul att få se & prata med dom!

Sen innan vi åt så öppnade vi pressenter som de lämnat innan de åkte. Louise & jag fick varsina jättefina berlock till våra Thomas Saboarmband, vi fick även pengar & massa "bra att ha saker" som jag kallar det; leggings, fint shampo & så vidare. Tack!


Sen var det dags att göra ordning lite julmat, såklart! ..även fast man fortfarande var mätt från julfrukosten hos farmor & farfar. Men gott var det!


JA, JAG SMAKADE SILL!


På bordet ser ni 3 senapsburkar (köpta), det finns en fjärde (som mamma gjort själv) som står i kylen. Hahaha, det var det roligaste & mest märkliga senap vi någonsin smakat. När hon gjorde den så tyckte inte hon att den smakade någonting. Så hon hade i vacabi?? Senapen smakade typ sushi!


Haha, så himla gräslig! Men men. Artin & Louise på bild, av dom fick jag jättesöta underkläder & den nya modellen på adidaströja, den är liksom fiursydd & lite längre (SKITNYGG!!). Tusen tack!

Till Louise hade jag köpt en OBH Nordica trippeltång & sjal & örhängen som jag tyckte passade henne! Artin fick en svart Lee t-shirt av mig med ett ballt tryck!


Mamma, pappa & jag.

Mamma fick ett Thomas Sabo armband av mig, Louise & Artin. Sen av mig fick hon en sjöstjärna-berlock till det, för hon har alltid älskat sjöstjärnor!

Pappa fick en brödrost av mig, Louise & artin. Sen av mig fick han en grej så man kan göra egna snapsglas av is på ett enkelt sätt. Sen fick han även en randig tröja från Dressman.

Av mamma & pappa fick jag massa fina saker!
Skönhetsprodukter, en ring som jag önskat mig, jättefina vardagsörhängen i äkta silver som jag kan ha på mig när jag duschar & sover & allt, ringträd som jag önskat mig, orginallurar till min mobil, dom försvann i höstas som jag inte haft råd att köpa nya så det var superbra, en tush-eyeliner & ännu mer "bra att ha saker" & så. Fick även pengar så jag kan köpa ny skid-dress.
Massa tack för allt!


Kvällen/Natten avslutades med singstar!

På annandagen blir det att fira amerikansk jul i Odensbacken.
..julen varar än till påska


Kommentarer
Postat av: Amanda

Var kan man köpa Thomas Sabo armband i örebro?

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: