Till bloggens startsida

Humöret på topp!


Jag hade ingen sovmorgon imorse & jag fick inte speciellt mycket med sömn inatt, men endå så har jag varit på så sjukt bra humör hela dagen, från den sekund jag vaknade..även fast vädret är riktigt trist!

Plugget rullar på, & idag var sista träningen inför nordiska mästerskapen. Nu gäller det bara att mentalträna, äta rätt & sova ordentligt de fyra sista dygnen. Det ska bli så sjukt kul! Även fast norden är tråkiga & bara kommer representera 7 grupper.

Tisdagkväll, & hela veckan framför sig. Vad händer på luciavakan på lördag?


Kommentarer
Postat av: emma

jag vet varför du är på bra humör! du är käääääär :D:D:D:D<3<3

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Hoppsan hejsan? Vem är jag kär i då? :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: