Till bloggens startsida

Väderöarna / Hamburgsund


Vi började med frukost på balkongen, sen klädde vi på oss solkläder & tog båten, ganska långt ut till en jättehärlig klippa någonstanns mellan Väderöarna & Hamburgsund.


Pappa & Artin körde lite kastspö - men fick ingenting . . .


Sen blev det äta melon & grillade spareribbs som grillades på gasol-grillen. Super!


Sen blev det att ta den lugna vägen hem genom sotekanalen, chill - daddi & jag satt vid ratten & lyssnade på gammal god musik! Hmm ' Ikväll blir det pizza på altanen. Men först ska jag duscha av  allt saltvatten från kroppen. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Thea

fräcka brillor

vart är dom köpta?

trevlig kväll

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Oh,thanks! :)

Har ingen aaning om vart de är

köpta - jag har fått dom av mormor,

det är hennes gamla sen hon var ung.

Ballt tycker jag! :D

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: