Till bloggens startsida

..& till mig själv

Tidigare ikväll gjorde jag en ny header till Ems, som ni ser i inlägget under. Sen blev jag sugen på att göra en ny till mig själv också! Så då gjorde jag det. Vad tycks? Kanske lite rörig? Den får duga ett tag i alla fall!
Imorgon är det städardag! Pappa fyller på torsdag, men det blir lite kallas här redan imorgon - så nu ska mitt rum städas av...igen ' Jag förstår inte hur jag får det så stökigt så fort(?!) Men så är det i alla fall! Jag ska även hinna upp till stan & fixa lite stuffs, men nu ska jag sova! Galet trött - & imorgon så ska jag sova ut FÖR EN GÅNG SKULL!

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mary

Den nya var mycket finare

Puss

Postat av: ems

Tack för headern baby! Och den blev riktigt fin :D <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: