Till bloggens startsida

Stukad handled!

Igår kväll kom jag inte i säng förän vid halv tre, men var ju typ bara hemma så det gjorde ju inte så mycket. Sen kväll, tidig morgon. Väckarklockan var ställt på kvart över sju (vårdcentralen i Adolfsberg är ju som den är). Hur som helst,  jag har inte skrivit det på bloggen men jag har haft problem med min handled. När jag var på Smögen & t ex skulle knäppa eller knäppa upp bikinin bak på ryggen så låste sig handleden & det gjorde jätteont. Tror det blev värre igår när jag var hos kusinerna & bar på lilla Jessica. Just nu kan jag inte ens hälla upp ett glas mjölk. Det gör faktiskt till & med ont när jag skriver på tangentbordet. Men enligt vårdcentralen har jag stukat handleden. De sa åt mig att jag skulle äta ipren (vilket jag är allergisk mot) eller smörja på ZON-salva (vilket jag inte vill göra för då får man inte sola på det stället på 3 månader, & jag ska ju till Cypern om två veckor..) Well well, nu ska jag sluta klaga - men så är läget!

Snar kommer Karin hit, så nu ska jag plocka ordning lite, puss & kram. Hörs senare ♥

Kommentarer
Postat av: amanda

åh vad jobbigt, hoppas handleden blir bättre :) fin blogg förresten!

Postat av: Anonym

aaaj =(

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: