Till bloggens startsida

Sista sommarlovskvällen..

..spenderades med Sandra & Karin. Vi gjorde inte ett skit, men det var endå hur mysigt som helst. Avslutades utomhus, även fast vädret inte var det vackraste - vafasen, sista sommarlovskvällen ska spenderas lite utomhus i alla fall, right?

Just nu sitter alla vi tre hemma hos var-&-en, i en gruppkonversation & pratar om sommarminnen! *cry*



Imorgon börjar skolan igen. Här är mitt schema! Helt okej faktiskt tycker jag! 

Vi börjar inte skolan förän klockan ett imorgon, riktigt skönt! Innan det ska Karin & jag gå på stan en sväng, eftersom att bussarna från Adolfsberg suger. Men de finns väldigt mycket bra här också, så jag ska inte klaga!


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: