Till bloggens startsida

Onsdagkväll

Kom hem från skolan ganska sent idag, vi slutade halv 4, & ni som
åkt Adolfsbergbussen vet ju att den är inte den snabbaste
bussen att ta sig hem med. . .

Ikväll har jag inte gjort så mycket, börjat förbereda lite kläder till
Cypernresan i alla fall. Jag har även hunnit måla fransk
manikyr på mina naglar '

Bästa idag! Pappa kom nyss hem med en överraskning,
en mycket god! Ben & Jerry's nya glass som är som
en "GB sandwich" fast mycket lyxigare & godare!


Imorgon blir det skolan, sen träning. 
På kvällen blir det mys med Karin & Sandra, picknick. Buwsigt '

Men ikväll ska jag bara fortsätta att inte göra ett skit! Sånna kvällar måste
man också få ha ibland också, right? Så nu ska jag duscha, sen sitta med en liten
handduks-turban på huvudet medan jag kollar på film & målar det
sista lagret med nagellack.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, fin blogg :) , kommentera gärna min; http://sskitkul.blogg.se. följa varann via bloglovin? :)<3

Postat av: Therese strömberg

Hahaha jamen vafan, det händer alla nån gång i livet! :P hahah

Postat av: Lina

vilken film?

puss

Postat av: I S A B E L L E ♥

har inte smakat den, MÅSTE göra de nart ;)

Postat av: I S A B E L L E ♥

www.isabelle.blogg.se, glömde adressen

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: