Till bloggens startsida

Bilder från första kvällen i Smögen



Bilderna är rätt suddiga, pga att vi gick samtidigt som vi
fotograferade & inställningarna var inte helt korrekta heller.
Men ser ni vilka små söta hus?


Älskar denna bilden! Jag & morfar ♥


Hahahaha, neeej jag kommer INTE gå runt här i Smögen med
foppa-tofflor. Det är så bondigt, jag vet! Men de är superbra att
ha på sig när man badar, & när man ska gå mellan huset & båten.
Sen hittade jag även knoppar att sätta på, Audi - helt i min stil! ..& pappa,
haha så han köpte också två stycken till sina tofflor '

Meen, vet ni vad jag mer köpte? En jättesöt klacksko som man ska ha ringar i, har
tyvärr ingen bild men det kommer det också förmodligen. Den som lever får väl se..

Haha, lite kul att både mamma, morfar & jag har
Tommy Hilfiger morgonrockar. Time to go bath in the sea!! :D



Sen blev det kex, ost & grejer!

Nu är jag trött & ska snart sova. Så jäkla segt att ladda upp bilder på
detta bredband. Just det, glömt att säga: idag när vi kom fram till
huset så drog pappa upp en bärbar dator till mig. Skitnajs ju! Så nu har jag en
egen bärbar dator här på Smögen. I-o-för-sig något gamlare än de splitternya som
morfar & pappa har med sig, men på min har jag spotify, msn & allt installerat redan.
Toppenbra! Min pappa är väligt bra.

♥ Godnatt

Kommentarer
Postat av: josse

så du har fått två nya datorer den här veckan ? :O :)

Postat av: Viktoria Nordenberg

Svar:



Nej, den bärbara ska jag nog

bara ha nu när jag är i smögen,

den har jag ju ingen nytta av hemma..



:)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: