Till bloggens startsida

Back home

Nu är jag tillbaka hemma, jag har inte bloggat på hela dagen. Jag har liksom inte varit hemma. Kan ju komlitera med att berätta min dag lite kort:

- Lunch med Nerikes Allehanda folket på Naturens hus. Jättemysigt! Jag åt en jättegod macka. Har dom öppet på vintern förresten? Skulle vara sjukt mysigt att åka dit & typ dricka varm choklad & äta en sån macka...

- Sen stan en stund, men eftersom att jag redan varit där massa i veckan så orkade jag bara en stund. Hur som helst, fick i alla fall med mig en chill klänning hem som jag tänkte ta med till Cypern. Men till rätt accessoarer så kan man nog ha den som festklänning i höst också!

- På eftermiddagen blev det att tillsammans med mamma, pappa & Robbin hjälpa gammelfarfar Evert att flytta. Jag hjälpte honom med att flytta över elen, tidningen & hemtelefonin till nya adressen. Sen packa upp lite i köksskåpen & i bokhyllan & så. Robin & pappa fick ta de tunga sakerna, de är väl sånt man har karlar till(?!)

 - Jag hade ju sagt till Bella att jag skulle vara hos henne vid halv 7. MEN så blev det inte riktigt. Klockan 9 började flytten bli klar så då fick jag skjuts av Robin till Lundy.

- Kul att träffa Bella igen! Hon har ju varit i Grekland så det var ett tag sedan vi sågs. Blev en chillkväll helt enkelt, najs det!

- Sen nu är jag hemma igen, Lillis skjutsade hem mig lagom till han skulle börja jobba. Toppenbra!

13.00 ska jag vara på studion imorgon pigg & fresh, & innan det ska jag hinna övningsköra (weeiihooo!), så nu ska jag sova!

Puss & godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

ja dom har öppet på vintern :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: