Till bloggens startsida

Wops, i did it again..

Wops, det var precis vid den här tiden som jag kom upp igår "morse" ochså. Och eftersom jag sov med samma människa så får jag la skylle på henne. Emma Björndahl!

Älskar hennes New York tröja från weekday!
Funderar på att slå en pling till kära syster och fråga om hon kan köpa med en sån till mig tills nästa gång hon kommer till Örebro. . .

Vi har inte ätit frukost än, men om 50 minuter ska vi vara hemma hos Kerstin (emmas mormor) och äta lunch. Well well, är det lov så är det.

Igår när jag var hemma en snabbis så var farmor och farfar hos oss, jag fick ett påskägg. (Y) Tack!


Folket, vad händer ikväll? Ring om ni vill hitta på något ♣ 07047..


Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: