Till bloggens startsida

What a wonderful day!

♣ Drog iväg till studion för att få massaga av Anna,
ååååh vad härligt det var måste jag bara få säga!

Sen cyklade jag hem igen, men najsig musik i öronen.
Vad skulle jag göra utan musiken?

Väl hemma blev det lunch, sen kaffe och mandelkubb
på altanen i solen med mamma. Mysigt!
Och nu längtar jag till att vi kan dra igång poolen.
Förresten, i slutet på lovet tänkte jag ha lite mys hemma
hos mig i badtunnan och så, dans-flickorna, vad säger ni om det?


Nu ska jag plocka undan lite i mitt rum, hur lyckas jag jämt
stöka till det så?

Jaja, ikväll ska jag mamma och Emma dra till gustavsvik,
det blir spinning, sen simma, sen solari, (sen promenad hem?)
Blir chilledill med Em nu några dagar, men jag ska inte
glömma dig kära bloggen.

Vi hörs! ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med i slutet på lovet lät kanon! Jag är verkligen på!!! :D porminadis hem idag blir kanon, då kan vi prata :D:D:D <333

Postat av: Sara

Håller med Emma, det där med i slutet av lovet låter kanoners! ;)<33

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: