Till bloggens startsida

We make it! (Y)

Som jag skrev i tidigare inlägg så var vi på spinning och så förut. Fy fan vad jobbigt det var, men grymt kul! Sen solade vi i kanon-solariumen, ser inte så jättestor skillnad men det är bättre än förut i alla fall! Utan tvekan! Nu är vi hemma, emma står i duschen, vi lukar kloor och svettäckel av solariet och ush ush..

Ikväll blir det nog att kolla på desperate housewife avsnitten som jag tankade ner tidigare idag åt Emma, jag har aldrig kollat på det..men alla säger att de är bra så - varför inte prova?

Senare ikväll kanske film eller så.

Jag blev erbjuden grillning i lillån, men vi hinner tyvärr inte det ikväll. Men aaah vad gött de skulle va att dra ihop ett par goa folk och chilla vid en engångsgrill någon kväll. Yeyeye, hör av er (mp) 07047... U got my numer ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

hahha ja nu sitter jag här och luktar grillkorv, hahha :D<3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: