Till bloggens startsida

Varför just dans?

Idag syddes mina byxor som skulle vara klara tills på lördag. Sen åkte mamma och jag till marieberg för att köpa mer tyg. Sen kom Bella, hennes byxor syddes också. Sen började vi (mamma) sy överdelarna, sen satte vi på 288 glitter-diamanter på kläderna, och det räcker inte.. i veckan ska vi åka iväg och köpa fler + att Bella tog med sig hem för att sätta på ytterligare massa stenar. Varför valde jag att börja dansa? Varför inte välja något lite enklare som fotboll? Bara att ta på sig skorna och köra!

För att dans är en sjukt stor glädje för mig. Glitter och glamour, me love ♥

Kommentarer
Postat av: Belinda Jakobsen

Nice dress!

Postat av: Helene R

Jag håller med Belinda. Skitsnygg dress!

Vad dansar du för typ av dans?

Kram

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: