Till bloggens startsida

Var i skolan 8.15 - 17.30 idag!!!

Skolan började 8.15. Några lektioner. Sen på lunchen var jag och sara på apoteket, jag skulle köpa allergimedicin och ögondroppar, lite missuppfattning mellan mig och mamma på telefon så jag fick stå i kö tilll apotek-kassan 5 gånger! Hahaha, men tillslut blev det rätt. Och sen måste jag nämna en blondie grej som jag råkade göra idag... Jag skulle ta en allergitablett, skulle trycka ut en, men sen upptäckte jag att det inte var en sån karta som man trycker ut tabletterna, man skulle liksom riva upp locket, så när jag väl fått upp locket så var hela tabletten mosad. Hahaha, duktigt Vickan duktigt..

Skolan slutade 14.45, men 15.30 var det festkommitémöte, som slutade 17.30 !!!
Fredagen, sista dagen innan lovet var jag alltså i skolan till halv 6 .- Inte likt mig, haha

Nu ska jag ta en kvällspromenad med Karin och Sara, ikväll blir det chill '

Puws <3

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: