Till bloggens startsida

Väldigt härlig fredag

Både mattelektionen, spanskalektionen och historialektionen var
inställd idag. Så det blev bara svenskalektion. Som dur är har vi
världens bästa lärare, så lektionen spenderades utomhus i solen!

Sen blev det lunch, sen drog upp på stan.
Jag köpte en assnygg t-shirt, som säkert kommer åka
på till shoppingrundan i Barelona nästa vecka. Jag har ingen
bild på den, så ni får vänta tills jag kommit hem från Spanien
med att se den. Hur som helst, Karin på bilden.
(men en ful tantig grej runt halsen?)

Elin, och den alltid lika snygga posaren Mira!

Mira är inte den enda posaren, Nils också!

Skinnjack-snillerna. Nils och jag!
(och jag ser så jävla kort ut bredvid Nils, vi får helt
enkelt sluta ta kort när vi står/går bredvid varandra!)

Sen cykel/promenad hem till Adolfsberg med Karin och Julle.

Färgning av Julles hår, från brunt till rött!


Sen blev det promenad med Karin genom Adolfsberg.
Säja adjö inför veckan och så '

Måste bara säga att det har varit en toppenhärlig dag,
det är nog vädret som gör en på så bra humör?
+ att jag är nog glad inför Spanienresan.

Hmm..nu ska jag börja packa! Har inte börjat än!
Snart kommer Sara också och hämtar min locktong,
tävling imorgon.

Förhoppningsvis kommer vi hem innan klockan 12 på natten
så vi hinner ta det liite lugnt innan vi ska med bussen till
skavsta (där vi tar flyget till Spanien) som går 02.45 på
natten! Shiiiet!

BTW, jag måste hitta mitt andra batteri och minneskort
till kameran innan jag åker. Jag kan inte åka till Spanien med
2 G och ett batteri! När Sandra och jag var i Cypern
fottade vi för ca 5 G!! Aaaaaa..

Kommentarer
Postat av: juliaaa

sköön skoldag ju ;) och tack för hårfärgningen :D <33

Postat av: Sofia Wik

lycka till med packningen!

Postat av: Elin

Du får ha det så bra i Spanien, filma mycket och ta mycket bilder så du kan lägga ut det på bloggen :) <3

Postat av: karen bareen

aah, de va en skön dag :)

men måste poängtera att jag tog på mej den där gryymt fula sjalen PÅ SKOJ! hahahahahha så inte folk tror att ja va skitseriös.. ;) haha



och de där med nils och du på kort tillsammans måste ni verkligen sluta med, nils ser ju ut som en flaggstång och du som en dvärg hahahaha :P <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: