Till bloggens startsida

Skolprojekt bilderna klara!



Vi håller på med ett arbete
just nu i estetisk verksamheten.
Jag valde att göra om en bild
på Emma.

Tyvärr så får jag inte lägga ut
orginalbilden för henne, när hon
inte har smink och så, därför
bjuder jag på orginalet
från Stella Marrs!






 Vad har jag gjort?
Tagit bort alla finnar och
ärr i ansiktet, laggt på ett
brunt lager så man ser brun ut,
laggt på lite brun sotning
ögonen, gjort tänderna vita,
läpparna rosa, håret blondare
och ögonen bruna. Även "plockat"
lite på ögonbrynen. Ändrat färg
på linnet från oranget till rosa
och gjort om bakgrunden.







Vad har jag gjort?
Tagit bort lite av finnarna i ansiktet,
gjort ögonbrynen fula, laggt ett
blåmärke i pannan, påsar under ögonen,
herpes kring munnen och sår på halsen.
Har även gjort tungan i en lite grön ton
för att få det att se så äkligt ut som möjligt.
Läpparna har även fått en mer blå nyans.
Håret har jag gjort lite mörkare, och även
gjort om bakgrunden.

Resultatet är varken bra eller dåligt,
men jag är amatör/nybörjare i photoshop.
Detta är någonting som alla skulle kunna
klara av!

Jag kan ju även säga att Emma är sötare mycket än så här.. hahaha! ♥











Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHHA, blir så äcklad utav bilderna. hahaha

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: