Till bloggens startsida

Riktigt härlig håltimma

Vi hade ingen språk-lekton idag, och eftersom att den brukar ligga parallelt med lunchen så blev det en 2 timmar lång lunch idag. Den spenderades i staden! Vi gick först och köpte en bikiniöverdel till mig. En mörkblå, har ingen bild för jag lämnade den i skåpet i skolan. Sen så på vägen ut från affären efter köpet av bikinin så hittade jag denna supersnygga väska! En sådan väska har jag velat haft länge. Den har allt jag vill ha. Ett långt band (som man även kan göra kort), lite fransar, snygg lite grövre gragkedja och är lite gammal i stilen. En till positiv sak är att den är lite större än vanligt. Den kommer bli perfekt i Barcelona! Jag har ganska många väskor, men dom känns antingen för stora eller för små för en shoppingrunda i Barcelona.

Sen skulle Sara och jag till WUK, för hon skulle köpa ett nytt busskort. Men vi missade bussen precis. Så då slank vi in på Zara. Det är en affär med snygga kläder tycker jag. Till ett bra pris! Inte för billiga och inte för dyra. Det är faktiskt inte roligt att ha billiga kläder, och dyra..de är väl kul, men det har jag inte alltid råd med! Haha ' Hur som helst, en toppenaffär - men av någon anledning så är det jättesällan som jag är där. Well well, hittade två favoriter där. Men jag köpte inga av dem........idag '

Vi hann med bussen efter Zara, som tur var. Sara köpte nytt busskort. Men sen missade vi bussen tillbaka. Men det blev en promenad genom wadköping och stadsparken. Riktigt mysigt faktiskt!

Det var alltså bara två lektioner idag - grymt skönt!

Åtta lektioner kvar (imorgon och på fredag), sen ska inte Sara och jag gå på en enda lektion på en vecka!

Kommentarer
Postat av: Bella

Är både byxorna och tröjan från Zara?

Puss

Postat av: Therese Strömberg

Hej Vickan som alltid hittar skitsnygga kläder! :)

Postat av: Sara

Inte någon lektion här i Sverige iallafall ;) hahah<3

Postat av: Emmah

vad kosta väskan?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: Både shortsen och toppen är från Zara. Jeansshortsen vet jag inte vad de kostade tyvärr, men toppen kostade 249kr. Väskan är inte från Zara '



Tack, du med Therese! ;)



Nej just fasen..de blir ju lite lektioner därborta i Spanien suck well well...



Väskan kostade 200kr.

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: