Till bloggens startsida

Påsk i Odensbacken

Det blev första grillningen för i år. (om man räknar bort gårdagskvällen
eftersom att jag inte vågade äta kyklingen)
Farfar stog vid grillen, och det blev hur gott som helst.
Imorgon blir det grill igen, hemma hos Adde med några från
klassen. Well well, på bilden. En av kusinerna och vovsisarna!

Stötte även på tvillingarna Timpan och
Robin i Odensbacken, and Sofie!

Jess och jag lekte runt, och ett tag skulle man nog kunna
tro att det var jag som var den minsta av oss(?)

Just nu mår inte mina ögon så bra. . blir lätt så nu på
våren/försommaren när jag åker ut på landet.
Utomhus över huvud taget är åt helvete
Det skulle väl även kunna vara svaret på en läsares fråga?
Hon frågade vad jag tyckte var det värsta med
sommaren, och det är mitt svar. Mina pollenproblem i
ögonen! (som gör att jag ser ständigt onykter ut, röda ögon,
skrynkliga ögonvitor och ush ush...)

Och så får vi ju inte glömma att om 
ungefär en timma så får man ta och gratta
snickarN som fyller 18 år!



Kommentarer
Postat av: *

de va minsan en söt snickare

O:

Postat av: Colorelle

Är Jess ditt barn? Eller är det också en av kusinerna?

Hoppas du haft en bra dag!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv till Colorelle: Nej - Jessica är bara min kusin, thank god. Jag är bara 16 så jag har inga barn!!

Postat av: Thea

söta bilder på dig och din lilla kusin jess (=

Postat av: Clara

Jess dt va ett fint namn

heter hon så på riktigt?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv till Thea och Clara: Tack! Men Jess är bara ett smeknamt som jag brukar säga, egentligen heter hon Jessica. :)

Postat av: Anonym

grrr( nu vet jag vilken snickare jag ska ringa till i fortsättningen!!!!

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: hojhoj ;) akta så inte jag hinner ringa före! (A)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: