Till bloggens startsida

Över förväntan!

När vi var i Spanien så gick jag och Sara lite hastigt och lustigt in i en liten skitbutik, bara för skojs skull för att titta. Hittade ett par nylonstrumpor för 3 euro, det är lite drygt 30 svenska kronor. Jag köpte dem, mest på skoj och för att de var så billiga.
Idag ska jag ha mina shorts, och eftersom att det är kväll så tänkte jag ha ett par nylonstrumpor under. Men jag har inga hela nylonstrumpor!? ....jo just det, jag köpte ett par i Spanien. Utan någon förväntan alls så tog jag på mig dem nyss för att prova. De var perfekta! Över förväntan! Skitbra färg, lagon glansiga,lagon storlek, och det bästa av allt, ingen ful rand i övre delen av låret!

Ikväll blir det att dra på sig dem igen, shorts över som jag sa, sen svart linne och nya koftan som jag köpte igår. 

Pappa ringde för någon timma och sa att han snart kommer hem med kameran, yeeey!! Jag blev på jättebra humör, så det tog inte många minuter att städa av, damma och damsuga hela mitt rum ' Jag var även snäll och plocka ut diskmaskinen, se däär! Vilken tjej va!? Haha

Ikväll valborg, ta det lungt i kväll och ha det kul!  Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig kväll (=

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: