Till bloggens startsida

Onsdag

Jobbig start på dagen med nationella prov i spanska. Hörförståelsen
gick bra, läsförståelsen gick dåligt och uppsatsen gick helt okej.

Sen blev det hål i flera timmar, jag blev på asbra hummör och
lunchen spenderades med Parmida och Sara, vi gick på stan.
Jag köpte denna tröja! En ljusrosa lång kofta, från gina tricot.

Sen back to school igen för att ha en seg mattelektion.
Men först lurade vi i Nils ett mosat russing med choklad
på till priset av en chokladboll!

Efter en cykeltur hem med Karins spelningslista
på min ipod (eftersom att den är det ända jag har på den,
eftersom allt annat försvunnit?) så är jag nu hemma i alla fall.
Ska plugga nu. I photoshop, hihi - najsigt plugg!
Well well, ett skolprojekt.

Morgondagen blir ganska chill, samhällskunskap,
idrott och sen håltimma sen estet. Sen är det valborg
som kommer spenderas med tjejorna ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är nils?

Postat av: Viktoria Nordenberg

SV: En kille i parallellklassen :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: