Till bloggens startsida

Min åsikt!

Förra tisdagen skulle vi bestämma låt till hiphop
uppvisningen, jag tyckte denna låt:


Men det blev en annan låt, också bra! (ni kan höra den ett
par inlägg nedanför)

Nästa termin måste jag verkligen trappa ner på mina träningar,
just nu tränar jag nästa 10 timmar i veckan. Just nu har jag
alldelles för lite tid för nära, kära och plugget!
Så nästa termin blir det bara 2 timmar grupp, 1 timma annas
avancerade hiphop, 1 1/2 timma annas avancerade disco och
1 timma annas cochade (singel och par).  De blir 5 och 1/2 timmar i veckan.
De blir lite mer än hälften av vad jag dansade den här terminen i alla fall, skönt!

Nu ska jag playa musiken och städa (som jag sa i förra inläggen,
men alldrig gjorde...) hehe

Kommentarer
bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: