Till bloggens startsida

Hur ska den nya kameran kunna slå den gamla?

Om ni läst min bogg så kanske ni vet att jag beställt en ny kamera. En sådan som jag har, fast några modeller nyare. Har suttit nu ikväll och kollat igenom gamla bilder som jagtagit med mina gamla kamera. Jag tycker dom är fina, och har svårt att tänka mig hur en digitalkamera ska kunna ta så mycket finare kort. Jag vet att en systemkamera kan ta finare kort, men det är en digitalkamera vi snackar om..

Liseberg, förra hösten.

Hemfjärden runt, någon gång i högstadiet.

Cypernresan med Sandra, förra sommaren.

I min gammelfarfars trädgård.

I sjön Leken, ett impulskort faktiskt.

Morfar, på väg ut till båten i sommarstugan vid sjön Skagern.

Många olika sjökort var det upptäckte jag nu, men här är i alla fall jag vid Siljan med Karro.

Mer hoppbilder, vid hästhagen/rosta gärde.

Mina favoritsneakers, som jag dumpade i England(?)

Karin, en chillkväll hemma hos mig någon gång nu i vintas.

Smögen, i slutet av förra sommaren.

Jag och Emma för några veckor sedan.

Taget från flygplansfönstret, på väg till Spanien.

Knasig kvällspromenad med Sara och Karin.

Sandra, fika på alla hjärtans dag.

Emma, bad i min pool.

Bella och jag, glada och stolta efter att ha åkt Experten.

Sandra och jag vid Örebro slott.

Karin, en solig dag på hennes tak.

Mitt öga, tog kortet mest på skoj - i bussen påbäg till Barcelona.

Dessa bilder är alltså tagna med min gamla kamera,
canon ixus 850 is ♥

♣ Idag kommer förhoppningsvis min nya, canon ixus 870 is!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder!

Postat av: kariiiini

GAAAH!!! dom där bilderna på mej borde ju va lagda i ett hemlighetsstämplat arkiv!!



kan även ge dej ett pris för att du lyckats att lägga upp bilder från dagar då ja sett ut som ett rövhål!! grattis muschen, grattis!

hahaha

Postat av: Elin

Vilka härliga bilder :)

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: