Till bloggens startsida

Hejdå Sverige

Klockan är...mitt i natten! Sova, vad är det? Nej, nu ska vi satsa på att hinna med flyget till Spanien istället! Vi har duschat bort all svett och glitter från tävlingen, så nu ska vi sminka oss och fixa håret, klä på oss kläder, packa solbrillorna, stänga väskorna och dra. Det kommer bli en toppenvecka!

Jag kommer förmodligen inte blogga nu under veckan, beror på tillgången till datorer och så. Men jag åker inte till Spanien för att sitta och blogga framför en dator faktiskt. Nej nej! Jag ska föröska vara ute i solen så mycket som möjligt. Hoppas bara på att dom inte har så mycket pollen och så där, för det kan förstöra min vecka i så fall. Men jag har laddat väskan med allergimedicin. Så det ska nog gå. Bära eller brista.

Ha det toppen mates, i'm gonna miss my puwwsicats ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det bäst i spanien så får vi ses när du kommer hem! <3

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: