Till bloggens startsida

Första, och sista gången!

Igår skrev jag ett inlägg om att tippar var så bra. Att de var
så mycket bättre än lösnaglar och blabla...
JAG HAR ÅNGRAT MIG!

Jag skulle ta bort dom i mårse. Emma sa att aceton var det
enda som fungerade, så jag köpte det. Men jävlar i havet,
både naglarna och fingrarna blir ju snustorra av acetonet.
Och tror ni att tipparna och gelén försvinner?
Nja, halft skulle man väl kunna säga.

Men jag ska ändå tacka Emma för att hon gjorde tipparna på mig!
För det var ju fint..så länge alla satt kvar '

Jag får köra en till omgång med acetonet senare, nu måste jag
skynda mig att äta och fixa mig lite innan jag ska cykla till skolan.

Puss och kram ♥


Kommentarer
Postat av: FL

Jag hade också så kallade tippar en gång men jag ska aldrig mer ha det för mina naglar blev jättefransiga och tunna. Är dina så nu också när du tagit bort dem?

Postat av: Viktoria Nordenberg

Sv: Ja mina naglar är HEMSKA just nu. De klyver sig och jävlas bara med mig.. pajar å ush ush.

Bra att jag fick denna kommentar, det påminde mig att jag måste ta bort resten av gelén. De blir nog acetonbad om det ska fungera... suck suck

bloglovin

Kommentera gärna mitt inlägg:

Namn:
Stammis?

URL/Bloggadress:


Kommentar: